loading...

ساعت شنی

بازدید : 684
دوشنبه 7 ارديبهشت 1399 زمان : 14:22

معاهده قره داغی، مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کننده‌ی موسسه تنظیم مقررات، می‌گوید درون اسفند ۱۳۹۷ و فروردین ۱۳۹۸، حدود ۹ هزاره و ۷۰۰ تماس تو سامانه ی ثبت و پاسخ گویی بوسیله شکایات (۱۹۵) ثبت شده بود؛ درحالی که این رقم در اسفند ۱۳۹۸ و فروردین ۱۳۹۹ به ۱۳۵ هزاره و ۳۱ ربط فصیح است. نیز به گفته‌ی او، داخل اسفند ۱۳۹۷ و فروردین ۱۳۹۸، حدود ۱۲ هزاره و ۱۶۳ درخواست و شکایت درون سامانه‌ی ۱۹۵ ثبت شده بود که تعداد آن در اسفند ۱۳۹۸ و فروردین ۱۳۹۹ به ۲۸ هزار و ۳۲۶ التماس رسید. این یعنی تعداد تماس‌ها ۴۹ درصد و تعداد شکایات ثبت شده ۱۳۳ درصد افزایش پیدا کرده است.مقاله‌ی مرتبط:سرانجام وعده‌ها برای گشایش چونی و سرعت اینترنت چه خواهد بود؟

از قوطی ی تلوزیون های جدید سامسونگ می توان برای گربه ها لانه ساخت
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 13
  • بازدید کننده امروز : 7
  • باردید دیروز : 134
  • بازدید کننده دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 365
  • بازدید ماه : 897
  • بازدید سال : 13887
  • بازدید کلی : 31434
  • کدهای اختصاصی