معاهده قره داغی، مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کنندهی موسسه تنظیم مقررات، میگوید درون اسفند ۱۳۹۷ و فروردین ۱۳۹۸، حدود ۹ هزاره و ۷۰۰ تماس تو سامانه ی ثبت و پاسخ گویی بوسیله شکایات (۱۹۵) ثبت شده بود؛ درحالی که این رقم در اسفند ۱۳۹۸ و فروردین ۱۳۹۹ به ۱۳۵ هزاره و ۳۱ ربط فصیح است. نیز به گفتهی او، داخل اسفند ۱۳۹۷ و فروردین ۱۳۹۸، حدود ۱۲ هزاره و ۱۶۳ درخواست و شکایت درون سامانهی ۱۹۵ ثبت شده بود که تعداد آن در اسفند ۱۳۹۸ و فروردین ۱۳۹۹ به ۲۸ هزار و ۳۲۶ التماس رسید. این یعنی تعداد تماسها ۴۹ درصد و تعداد شکایات ثبت شده ۱۳۳ درصد افزایش پیدا کرده است.مقالهی مرتبط:سرانجام وعدهها برای گشایش چونی و سرعت اینترنت چه خواهد بود؟
از قوطی ی تلوزیون های جدید سامسونگ می توان برای گربه ها لانه ساخت بازدید : 684
دوشنبه 7 ارديبهشت 1399 زمان : 14:22